Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen ;)

Alla inlägg under maj 2010

Av Kattiz - 18 maj 2010 16:50

Ojjsan!


Glömde visa outfitten jag hade idag.

* "I'm Bad, who's bad" t-shirt.

* Svart linne.

* Svarta tights.

Och så en bild också.

Av Kattiz - 18 maj 2010 16:32

Hej hej!


Vanlig tisdag idag. Tråkig Tyska, upprepande No och lunch på papperstallrikar. På Slöjden täljde vi igen och nu har jag nya blåsor i händerna.


Mitt goda humör igår straffade sig för idag var allt tråkigt och allt gick fel.

Och nu ska jag plugga. Suck!


Inget mer att tillägga.

Trycks inte ner av mitt dåliga humör.

Vi ses.

Av Kattiz - 17 maj 2010 21:31

Sov gott!


Nu har jag kommit hem från stallet och tagit ett varmt och gott bad med badskum. ^^

Jag och Mimmi tog en massa kort, på allt och lite till, men de är på Mimmis kamera så jag får visa dem senare. 


Nu ska jag äta fil och flingor och dricka o'boy med daim i. ^^


Dröm sött.

Många enorma kramar // Kattiz.

Av Kattiz - 17 maj 2010 17:54

Hejsan!


Nu har jag äntligen kommit hem efter en lång och tråkig måndag. Först skola som vanligt.


På morgonen kom någon, som såg ut som Mollie, mot mig men hon hade brunt istället för blont hår så jag tänkte, det är inte Mollie men när hon kom nära så såg jag att det var hon fast hon hade färgat håret brunt ;o det var jätte fint men jag blev lite chockad först. ^^


Annars som en helt vanlig måndag, tråkig och med tråkiga lektioner och när man slutar känns det som än en annan dag än första lektionen.

Sista lektionen, SO, så fick vi tillbaka våra prov i Geografi och jag fick MVG ;o det trodde jag inte!!


Snart ska jag cykla iväg till stallet, men det är tyvärr inte ridning utan teori. Inte så roligt men får träffa allt stall-folk i alla fall. ^^


Vi får se hur det blir med datorn i kväll.

Men kramizzar så länge ;)

Av Kattiz - 16 maj 2010 21:46

Sov gott.


Nu tvingar mamma mig att stänga av datorn -.-'

Hon tycker att jag ska gå och lägga mig, men mamma, jag är faktiskt inte 10 år längre.

Aja, sova NU tänker jag i alla fall inte göra. ^^


Dröm söta drömmar // Kattiz

Av Kattiz - 16 maj 2010 21:23

Tjohoo


Nu har jag ätit upp min blåbärspaj med glass och är mycket nöjd och glad. ;)

Mamma, pappa och broder sitter i köket och löser korsord och ropar till mig vid datorn när de vill att jag ska slå upp något. Ganska slapp söndagskväll om man säger så.


Tyvärr är det skola i morgon igen. ;s Inte kul!

Däremot är det min namnsdag och Norges nationaldag. ^^

Så om ni känner någon som heter Rebecka så kan ni ju gratulera henne.


En bild på mig och mina fina naglar också.

   

Av Kattiz - 16 maj 2010 20:53

Lego


Alla har väl lekt med Lego när de var mindre, men har ni någonsin sett detta?

Lego som smycken, iskuber och USB-minnen ^^ 

Min kompis har ett halsband med en rosa legobit på. Det är jätte gulligt!


Lego

Skulle ni vilja ha nått av detta?

Det skulle jag. ;)

          

Av Kattiz - 16 maj 2010 20:31

Hallo!


Då har jag haft för lite att göra igen och målat naglarna ^^

Frän blå färg blev det och tänkte först göra en blomma i svart på kanten på lillfingrarna men orkade inte det idag.


Snart ska jag äta blåbärspaj med familjen. Mysigt!

Allt är visst blått idag ^^. Förutom himlen -.-'


Några bilder på hur naglarna blev.

Tycks?

     Det har inte torkat än så har inte hunnit tvätta bort det som kom utanför ;)

Presentation


Jag, på bilden, är en glad och nöjd bloggande tjej som skriver om det jag har lust att skriva om. Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen. ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker NI att man ska skriva per dag?
 Mindre än 1
 1-2
 3-4
 5-6
 6 eller mer

Mina vänners bloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards