Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen ;)

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Kattiz - 8 maj 2010 23:05

Har kommit hem från en konsert som pb's musik linje hade :) Den var ganska bra, kanske lite långtråkig men de sjöng bra i alla fall<3

Lite bilder förstås:

         De sjöng en massa Beatles låtar och hade 70-tals kläder på sig :) Underhållande!

Av Kattiz - 8 maj 2010 12:34

Nu har jag ändrat designen på bloggen :)

Kommentera gärna!

Alla bilderna på den nya designen har jag tagit själv.


Jag tänkte också visa de 3 nya skor jag köpte härom veckan:

      Inte så bra kvalité på bilderna men ändå!
Vad tycks?
Av Kattiz - 8 maj 2010 10:10

Hejsan :)

Vaknade nyligen och har bara hunnit äta frukost.

Stressigt som vanligt i stallet igår så jag hann inte blogga på kvällen.. Istället bakade jag pizza :D med bananer, champinjoner och mängder med ost. Det var sjukt gott <3


Idag skulle jag ha varit ute och sprungit med Victoria men det blev inte så.. Om man kollar ut genom fönstret så förstår man ;o Istället ska vi springa imorn om det är fint väder då :)


Jag ska tävla min ridlärares ponny imorgon. Jag har aldrig ridit den eller sett den.. Det kan bli spännande :)


Bloggar senare idag också. :) Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag, på bilden, är en glad och nöjd bloggande tjej som skriver om det jag har lust att skriva om. Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen. ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker NI att man ska skriva per dag?
 Mindre än 1
 1-2
 3-4
 5-6
 6 eller mer

Mina vänners bloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards