Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen ;)

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Kattiz - 9 maj 2010 22:04

Nu ska jag snart gå och lägga mig efter en stor portin med rabarberpaj och glass. Imorgon är det matte-prov i skolan och jag har inte pluggat. Jag tror att det kommer att gå ganska bra ändå. 

Aja, jag tror att jag kommer hinna blogga imorgon bitti också.

Dröm söta drömmar.

Puss och Kram.

Av Kattiz - 9 maj 2010 20:46

Kollade just ut från fönstret och såg en igelkott krypa runt bland våra blommor :) Sjukt söt var den och ofc tog jag kort

       

Av Kattiz - 9 maj 2010 20:42

Jag såg just att det är hälften så många som har besökt min blogg idag än igår ;o fy skäms xD hahaha :)

Av Kattiz - 9 maj 2010 20:27

Nu har jag kollat på lite kläder igen :)

Inte bra för mig.. Jag kommer bara att vilja köpa alla xP

Aja, här kommer de mest gillade i alla fall. Vad tycker NI?           

Av Kattiz - 9 maj 2010 19:48

Hejsan :)

Idag gick jag upp halv 8 (-.-) för att åka till stallet och tävla klubbhoppning :)<3 Jag skulle ha min ridlärares ponny som jag aldrig hade sett eller ridit förut. När jag väl fick se honom så .. han var så hiiiimla söt ;o (jag saknar honom redan xP) Han var fux med bred bläs och smala perfekta ben och han heter Jasper :)<33

Dock var han lite värre och rida xP Han var jätte känslig för skänklarna men väldigt stel i höger sidan. Och han gick med huvudet uppe i vädret. Men han är i och för sig bara 5 år eller nått sånt :) Innan jag skulle gå in på banan pratade jag lite med Linda (min ridlärare och ägare till Jasper) om hur mycket han hade hoppat innan. Då sa hon att hon inte visste hur mycket han hade hoppat i Holland (där han bott innan han kommit till henne) och att hon bara hade lösthoppat honom. Hahaha :) och jag som aldrig ridit honom skulle tävla honom i hoppning xP När han hoppar far han upp dubbelt så högt som han behöver och med ryggen rätt upp :) än ganska konstig upplevelse men han var rolig att hoppa ändå :)

Bilder kommer lite längre ner.


Efter att jag hade kommit hem tog jag bussen ner till stan för att springa med Victoria. Vi skulle springa en runda runt en sjö men första varvet orkade vi inte mycket och gick det mesta och pratade bara om simhoppet med mera. Sedan bestämde vi oss för att springa ett varv till! Och det gjorde vi (bokstavligen). Vi sprang HELA vägen 5 km utan att stanna och hade samma tid som vi hade haft när vi var jätte vältränade förra året ;o. Hahaha, det var grymt :) Sedan stannade vi vid en lite brygga som låg där och kände på vattnet.. Eller till sist blev det att vi stod med vatten upp till knäna ;) det var förjävligt kallt ;p men kul var det<3 och vi har allt på film !! Tyvärr har jag den inte men jag hade nog inte lagt upp den i alla fall för den är för pinsam x3 hahaha <3


   Visst är han söt :)   Han vill äta upp kameran :)   Lille Jasper <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag, på bilden, är en glad och nöjd bloggande tjej som skriver om det jag har lust att skriva om. Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen. ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker NI att man ska skriva per dag?
 Mindre än 1
 1-2
 3-4
 5-6
 6 eller mer

Mina vänners bloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards