Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen ;)

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Sista inlägget för dagen

Av Kattiz - 29 augusti 2010 20:59

Det blev en del inlägg om man säger så (y).


Nu ska jag bara fixa mig inför kvällen och sedan gå och lägga mig så jag hinner sova mina 8 timmar innan jag ska gå upp för att hinna till skolan. Ganska go dag i skolan i morgon med bara slappa lektioner, dock slutar vi halv fyra, men ändå ;).


Resultatet för mina naglar får ni också se (a)

 

Jag vet att det är dålig kvalité på bilderna och jag har inte hunnit tvätta bort det som kom utanför nageln men men, :').


Godnatt folket ;p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattiz - 10 oktober 2010 12:38

http://fourlives.blogg.se   Japp, nu är det dags att kolla in min andra blogg istället för denna mkt lama! (y)   http://fourlives.blogg.se   http://fourlives.blogg.se   http://fourlives.blogg.se   http://fourlives.blogg.se   h...

Av Kattiz - 22 september 2010 18:29

Ja, liiiite oaktiv har jag väl vart (a)   Men jag har helt enkelt inte pallat ;p. Ni får se om det blir bättre, men jag ska försöka med några inlägg i veckan iaf.   Jag har jätte mycket att göra i skolan och så för vi har jätte mycket läx...

Av Kattiz - 7 september 2010 19:32

Har typ inte orkat göra något idag..   Jag är lat ;) Har iaf varit simhoppstränare idag, och det var en som bröt handen (inte i min grupp) och han fick åka ambulans in till sjukhuset. Det var lite läskigt, för armen var helt sne.   Aja, frå...

Av Kattiz - 6 september 2010 21:24

Inte okaj ;o   Men men, passar på att blogga medans det fortfarande fungerar! Har nyss duschat efter ännu en eftermiddag i stallet :). Det var teori på ridningen och det var sjukt oseröst.. Vi fick LÄXA ;oo.. *suck* (n).   Nu lyssnar jag på...

Av Kattiz - 5 september 2010 21:56

Har gjort två läxor på en timme nu ;o   Jag är seg. Men en av dem var att skriva en dikt på engelska, fett jobbigt men den blev ganska bra tycker jag iaf ;) Tyvärr vill jag inte lägga ut den, sorry, det är pinsamt ju!   Snart ska jag nana, ...

Presentation


Jag, på bilden, är en glad och nöjd bloggande tjej som skriver om det jag har lust att skriva om. Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen. ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker NI att man ska skriva per dag?
 Mindre än 1
 1-2
 3-4
 5-6
 6 eller mer

Mina vänners bloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards