Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen ;)

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Kattiz - 26 maj 2010 22:05

Sov gott!


Nu ska jag äta kvällsmat och sedan gå och lägga mig. Jag är verkligen jätte trött, annars hade jag suttit uppe och pluggat ett tag till.


Natti natti.

// Kattiz

Av Kattiz - 26 maj 2010 21:14

Hej hej!


Har ju varit i stallet och ridit tjockisen. ^^ Det gick rätt så bra.

Tyvärr inga bilder men det fixar jag till nästa gång.


Nu har jag tagit en varm dusch, det bästa som finns efter att man varit i stallet.

Tyvärr kommer ju den stunden när man måste gå ut ur duschen men men..


Nu ska jag plugga. Suck, jag pluggar hela tiden ju men blir aldrig färdig.

Väldigt jobbigt och irriterande.


Kram.

// Kattiz

Av Kattiz - 26 maj 2010 16:50

Tjena!


Skolan först.

Fick reda på vilket betyg jag skulle få i både matte och tyska. MVG i båda. ;)


Efter skolan, bussen hem med Clara och till affären och köpa köttfärspaj som jag ska njuta av sedan. ^^,


Igår köpte jag ju ett nytt minneskort till min kamera så nu kommer jag att kunna lägga upp lite mer bra bilder. Nöjd och glad, Kex choklad!


Nu ska jag plugga.. Igen. Men det behövs verkligen!


KRAM.

// Kattiz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag, på bilden, är en glad och nöjd bloggande tjej som skriver om det jag har lust att skriva om. Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen. ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker NI att man ska skriva per dag?
 Mindre än 1
 1-2
 3-4
 5-6
 6 eller mer

Mina vänners bloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards