Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen ;)

Alla inlägg den 15 maj 2010

Tv

Av Kattiz - 15 maj 2010 20:59

Nu har jag kollat på "Jakten På Julia" på Tv. Jag brukar inte kolla på det men hade inget annat för mig. Caroline åkte ut. Hon som är så duktig, och söt. Men alla var jävligt duktiga så, hihi. Om en kvart ska jag kolla på "Rosa Pantern" på tv4 ^^. Haha, underhållande.

Av Kattiz - 15 maj 2010 19:53

Ja min sommarstuga ligger då på Öland och det är fett fint, enligt mig ^^. Tillbringat hela helgen med mamma och pappa eftersom det inte finns någon annan att umgås med, vid min sommarstuga, men i morgon slipper jag dem i alla fall eftersom de ska jobba och att vi äntligen är hemma.

Här kommer lite bilder, så klart ;)

   Det var så mycket dimma att man inte ens såg 100m framför sig.   Jag kastar "macka", eller nått. Ja, jag har inga skor, jag fryser väldigt sällan!   Blåbärsskogen utanför vårt hus, där det kommer växa MASSA blåbär i sommar :D

Av Kattiz - 15 maj 2010 19:46

Jag har varit i min sommarstuga hela helgen så jag har inte kunnat blogga. Jag hann aldrig berätta att jag skulle iväg innan men nu är jag hemma igen. Det finns inget internet i min sommarstuga och jag höll på att avlida eftersom det inte bor någon i min ålder på 1 mils avstånd där. Klaustrofobi till 1000! 

Aja, nu är jag hemma igen i alla fall ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag, på bilden, är en glad och nöjd bloggande tjej som skriver om det jag har lust att skriva om. Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen. ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker NI att man ska skriva per dag?
 Mindre än 1
 1-2
 3-4
 5-6
 6 eller mer

Mina vänners bloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards