Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen ;)

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Kattiz - 16 maj 2010 21:46

Sov gott.


Nu tvingar mamma mig att stänga av datorn -.-'

Hon tycker att jag ska gå och lägga mig, men mamma, jag är faktiskt inte 10 år längre.

Aja, sova NU tänker jag i alla fall inte göra. ^^


Dröm söta drömmar // Kattiz

Av Kattiz - 16 maj 2010 21:23

Tjohoo


Nu har jag ätit upp min blåbärspaj med glass och är mycket nöjd och glad. ;)

Mamma, pappa och broder sitter i köket och löser korsord och ropar till mig vid datorn när de vill att jag ska slå upp något. Ganska slapp söndagskväll om man säger så.


Tyvärr är det skola i morgon igen. ;s Inte kul!

Däremot är det min namnsdag och Norges nationaldag. ^^

Så om ni känner någon som heter Rebecka så kan ni ju gratulera henne.


En bild på mig och mina fina naglar också.

   

Av Kattiz - 16 maj 2010 20:53

Lego


Alla har väl lekt med Lego när de var mindre, men har ni någonsin sett detta?

Lego som smycken, iskuber och USB-minnen ^^ 

Min kompis har ett halsband med en rosa legobit på. Det är jätte gulligt!


Lego

Skulle ni vilja ha nått av detta?

Det skulle jag. ;)

          

Av Kattiz - 16 maj 2010 20:31

Hallo!


Då har jag haft för lite att göra igen och målat naglarna ^^

Frän blå färg blev det och tänkte först göra en blomma i svart på kanten på lillfingrarna men orkade inte det idag.


Snart ska jag äta blåbärspaj med familjen. Mysigt!

Allt är visst blått idag ^^. Förutom himlen -.-'


Några bilder på hur naglarna blev.

Tycks?

     Det har inte torkat än så har inte hunnit tvätta bort det som kom utanför ;)

Av Kattiz - 16 maj 2010 11:57

Godmorgon

 

Vaknade klockan 10 idag och det var väldigt sjönt att äntligen få sova ut lite.

Har somnat klockan 11.30 och vaknat klockan 6.30 hela veckan. Väldigt jobbigt!

 

Snart ska jag plugga, vi har två prov och minst en inlämning denna veckan och jag har inte ens börjat. Känner mig lite stressad.

 

När jag var och handlade på Öland såg jag denna väldigt ovanliga o'boy.

Jag var såklart tvungen att köpa den ^^


  
Och när vi kom hem så såg våran rabatt ut så här :) rätt fint tycker jag.

  
Nu ska jag ta tag i plugget -.- medan jag lyssnar på Spotify ^^
Kram
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag, på bilden, är en glad och nöjd bloggande tjej som skriver om det jag har lust att skriva om. Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen. ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker NI att man ska skriva per dag?
 Mindre än 1
 1-2
 3-4
 5-6
 6 eller mer

Mina vänners bloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards