Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen ;)

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Kattiz - 11 maj 2010 18:16

Ja, dagen idag då. Skola förstås -.-' Vi slutade 10 över 2. Fett gött, om det inte skulle vara så att jag skulle vänta på Becca och Clara för att vi skulle gå på stan. Jag fick iaf va med på Beccas lektion medan jag väntade xP De hade slöjd, som jag hade haft tidigare på dagen. Vi skulle tälja och gissa vad som hände. Jo, jag skär mig i fingret med kniven ;o Inte så bra! Det blöder inte så jätte mycket men ändå.. haha!


Sedan när vi var på bussen till stan var det en galen fullis på bussen. Han var fett äcklig och försökte bjuda alla på öl. När han började prata med oss så bytte vi buss ;o Aja, efter mycket om och men kom vi till stan. Där köpte jag Claras födelsedagspresent och hon köpte Beccas :) Sen åt vi på MC och sedan skulle Clara träna och Becca skulle hem. Det blev inte nått shoppat men men.. jag ska gå med Becca nån annan gång ;) 


Ja det var väl inte mer. Nu har jag hela kvällen själv hemma framför mig :) Fett nice <3 Får se om nått spännande händer. Just nu sitter jag bara och lyssnar på Spotify och chillar ;p 

Pussar (a)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag, på bilden, är en glad och nöjd bloggande tjej som skriver om det jag har lust att skriva om. Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen. ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker NI att man ska skriva per dag?
 Mindre än 1
 1-2
 3-4
 5-6
 6 eller mer

Mina vänners bloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards