Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen ;)

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Kattiz - 12 maj 2010 18:01

Nu har jag äntligen kommit hem efter en mycket lång dag. Först till skolan kl. 8.55 (jag vet, konstig tid men det är alltid sånna udda tider på min skola). När de förklarat för 10 gången hur man använder en kompass (och halva min klass förstår fortfarande inte, de är tröga) så går vi upp till nått "berg" (snarare en kulle) ovanför våran skola. Där ger de oss karta och visar ännu en gång hur man ska göra med kompassen. Sedan är det bara att sätta i gång. Vi var i grupper, som vi inte fick välja själva, och jag var med Amanda, Elin och Carl. Amanda och Elin var ju bra gruppmedlemmar ^^. Det gick faktiskt ganska bra och det var hyfsat kul (så kul det kan bli att orientera -.-). 


Efter orienteringen stack jag, Clara, Becca, Mollie, Ida-Maria och Hanna till stan och fikade :) Efter fikat gick jag, IM (Ida-Maria), Clara, Becca och Mollie och kollade lite kläder ^^ Riktigt nice men köpte bara en t-skirt för 99:- på Gina. Bild på den kommer senare när jag orkat ta en. Senare fick jag skjuts hem av pappa, så jag slapp gå från busshållplatsen hem i regnet.


Btw så regnade det i princip hela dagen. Även under orienteringen. Fett jobbigt ;o

Kram.

Av Kattiz - 12 maj 2010 07:56

Nu är jag redo för en orienteringsdag med skolan. Väldigt tråkigt med orientering eftersom vi inte får välja grupper själva. Jag hoppas att jag kommer med någon jag tycker om och kan prata med i alla fall. Jag har inte mycket till outfit idag men bilder kommer i alla fall ^^

    
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag, på bilden, är en glad och nöjd bloggande tjej som skriver om det jag har lust att skriva om. Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen. ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker NI att man ska skriva per dag?
 Mindre än 1
 1-2
 3-4
 5-6
 6 eller mer

Mina vänners bloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards