Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen ;)

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Kattiz - 3 juni 2010 19:55

Jag kanske inte har berättat detta men jag har faktiskt två undulater.

De heter Eevee, hon är gul, och Diglett, han är grön/gul/svart.


Jag filmade dem häromdagen när de badade i deras lilla badkar.

Här är filmen:

(Den är åt fel håll men ni får helt enkelt vända på huvudet.)


Kommentera tack!

Av Kattiz - 3 juni 2010 19:13

Hejsan!


Nu är jag hemma från Clara.

Vi solade, i shorts och linne och fotade lite på studsmattan och mycket på hennes yper söta hund. ^^ Tyvärr har jag inte bilderna här men de kanske kommer senare när jag fått de av Clara.

Efter en stund så kom Nike och Julia över. Det var mysigt för jag har inte träffat Nike på jätte länge och så var det så klart roligt att skaffa en ny vän, Julia. ^^


Nu är jag som sagt hemma och ska snart äta lite.

Sedan blir det bara en vanlig lugn kväll hemma.

Kram!

Av Kattiz - 3 juni 2010 15:47

Hallo!


Hemma från en mycket skön dag i skolan. Vi har fem lektioner, på två av dem kollade vi på film och på två var vi ute i solen och bara chillade. Riktigt nice!


Nu ska jag sticka till Clara och sola i hennes trädgård. :)

Hoppas på lite solbränna innan skolavslutningen som är om EN VECKA! ;D


Soligt, igen, sånt gillar jag!

Kram.

Presentation


Jag, på bilden, är en glad och nöjd bloggande tjej som skriver om det jag har lust att skriva om. Läs, kommentera och kom tillbaka imorgon igen. ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg tycker NI att man ska skriva per dag?
 Mindre än 1
 1-2
 3-4
 5-6
 6 eller mer

Mina vänners bloggar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards